TLK. Podchodzi konduktor.
– Dzień dobry, poproszę bilety – mówi uprzejmie.
– Proszę – podsuwam swój telefon z wyświetlonym kodem.
– Dziękuję, jeszcze dokument ze zdjęciem.
– Moment – wstaję i sięgam do plecaka. – Ale mam prośbę: w czasie, gdy będę go szukał, proszę mi powiedzieć, dlaczego taki bilet musi być imienny? Przecież jest na konkretne miejsce w konkretnym pociągu, o, na to – wskazuję – więc nie da się oszukać, wykorzystując go wielokrotnie, prawda?
– Niby nie da – mówi niepewnie konduktor. – Ale… – jego twarz się rozpromienia – jak tu mam pana dowód, to mogę go porównać z biletem, prawda?
– Prawda, może pan, ale po co?
– No po prostu sprawdzam. I widzę teraz, że to bilet Grzegorza Całek. Więc jest wszystko OK, tak?
– Dziękuję, jest OK. No może poza tym, że się deklinuję – dorzucam psotnie, przypominając sobie znaną anegdotkę Michała Rusinka.
– Strasznie, strasznie przepraszam, nie chciałem pana zdenerwować!
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://www.binance.info/en-IN/register?ref=UM6SMJM3
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.info/id/join?ref=JHQQKNKN
Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!
Reading your article has greatly helped me, and I agree with you. But I still have some questions. Can you help me? I will pay attention to your answer. thank you.